Julen har varit här!

Och med den mina nära och kära. Alla har inte varit hemma men vi har haft fina kontakter. Snön hedrade också med sin närvaro som jag i och för sig inte är nämnvärt förtjust i. Men det är ändå vackert att se på. Den här julen har vi ju också faktiskt haft ganska många små barn här; Rasmus, Mikaela, Tim, Jonatan, Novalie och Thilo! Det har verkligen varit jätteroligt. Att sedan Simon och Joy varit hemma en hel vecka har varit en stor förmån, då hinner man med att prata ordentligt.  Jag har också haft en ny känsla: tack så himla mycket för att vi allesammans finns kvar. Den här julen är det många som har någon älskad att sörja och sakna, men vi slapp undan med bara förskräckelsen - två gånger - till och med.
God fortsättning önskar jag alla.


Kommentarer
Postat av: Joysan

Tack för en helt underbar vecka och julhelg. Ni är så himlans bäst :-)...Och tack för våra fina julklappar :-)...Varje gång jag ser dem så tänker jag på er och längtar hem, men så kommer jag ju också på att genom våran fina lampa och genom den vackra ljusstaken och elefanterna så är ju ni här hela tiden fniss...Tack för att ni finns och för att just du är min fina mamma :-) Kram från Joysan

2010-01-02 @ 12:07:27
URL: http://joysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0