Annandag påsk

och efter ett underbart påskväder så återkommer nu Kung Bore med ny snö.
Förlåt mig för dålig uppdatering-jag valde närkontakt med mina kära i helgen.
Påskafton firade vi helt enligt traditionen; familjen Limnell med två numera vuxna barn samt moster Yvonne. Så hade ju Robert och Josse kommit på natten till lördag och så vår mycket förkylda yngsta dotter. En helt underbar kväll med så många glada skratt att jag nästan fick magkramp. Niclas Limnell har bara utvecklat sin förmåga att trollbinda publiken en hel kväll! Tack Niclas!

     

Påskbord innan vännerna kom.



Se vad jag fick av Josse o Robert! En helt underbar zinklåda med härligt motiv. Jag har varit envis med att behålla jul-lådan framme trots tomtemotiv därför att jag tycker den är så fin. Nu fick jag ge mig (nästan) :).



Själva tomtemotivet finns nu som fat.

Återkommer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0