Hej alla glada!

Så här många vackra dagar klarar man ju inte av, man blir helt euforisk! Livglädjen bara bubblar! Kombination livsglädje, vår+gammal sliten kropp=ont i ryggen! Jag som skrytit om min braiga rygg "aldrig ont i ryggen"! Okej, men kul är det om man bara rör sig på rätt sätt gör det inte ont. Dock! Väva har jag inte kunnat, inte heller krattat och sopat. Men jag har klarat diskmaskin, tvättmaskin och faktiskt dammsugaren. (Om jag tagit det lugnt). Har dessutom klarat av att byta jord på fem älskade pelargoner (barn till den sista blomman jag fick av min kära pappa för fyra år sedan) och jag har klarat att krama nära och kära. Rent fysiskt Joy och Simon, rent psykiskt alla övriga men särskilt Josefine och ett stort GRATTIS! Josse fick den första chefstjänsten hon sökte!!! Visserligen sommarvikariat men ändå! Meriter, meriter, meriter! Dessutom i Oskarshamn. Jag är så stolt över mina barn och barnbarn! Ni är verkligen jätteduktiga.
Men för övrigt har kvällen varit kaotisk. Sonen skulle laga en bandyklubba med hjälp av en morakniv. Så satt den. Kniven alltså, som en smäck i sonens tumveck! Djupt. Blod, mycket blod. Simon fick åka ned och köra Roger till symaskinen, Rasmus väldigt ledsen och orolig, Joy sitter hemma festklädd inför kvällens tjejparty. Men ingen chaufför!
Therese har fixat det och vi kan tänka: tur att det inte var värre!



Öppet vatten! Snart är kanaltrafiken i full gång!



En sådan svärson MÅSTE man ju bara lita på. Hjärtat gör det och hon är väldigt nogräknad.



Jag måste erkänna att Ikea är så BRA på nyanser.



Joys lyckotroll.



Roger! Du skulle vara mer rädd om dig!

Kramis!

Kommentarer
Postat av: Anita Lindman

Är det någon av er som vill visa var Ingemar hittar musiken ni pratade om. Där man hittar nästan alla skivor.HJÄLP!

2010-04-17 @ 14:43:18
Postat av: Joysan

I Love you!

2010-04-17 @ 23:23:45
URL: http://minipiglet.blogspot.com
Postat av: Mirijam

Jag ser allt att Hjärtats ögon är öppna, så han kanske inte är helt fullt ut att lita på ;)

Pussar och kramar i mängder till världens bästa morföräldrar!

2010-04-18 @ 17:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0