Långfredag 2010 och

långlaten blev Joy helt oväntat.
En härlig morgon, blev milt väckt av Mimmi, hon och morfar hade lagat långfredagsfrukost. Så satt vi där och myste och pratade ända fram till morfar körde Mimmi till tåget.
Mimmi har en enorm övertalningsförmåga, numera är jag medlem i facebook! En väldigt tveksam medlem men ändå där.
Jag måste visa vad jag hittade igår på Erikshjälpen i Skövde:







En liten men naggande god tavla för 15 kronor så det är alldeles säkert ett verk av någon stor mästare, eller vad tror ni?
Anita! Jag trodde ni skulle fira påsk i Älmhult, men jag hoppas ni hälsade i alla fall. Vi kanske knallar över någon dag, har i och för sig huset smockfullt, men tid för promenader måste det ju bli.
Nu ska jag tända bastun (kl 11:57) Joy vill ha lite spa-tid, hon ska med Roger o Therese på fest ikväll.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anita Lindman

Vad kul. Vi har att göra när vi aldrig är hemma. Men det står ju kvar som man lämnar det.

Vi har varit i Malmö på flera antik/loppisar har inte hittat något kul. Åkte till några på Österlen fann ingenting. Jo, Ingemar hittade det han sökte. När vi var på ett ställe sist hittade han sånt han ville ha.Köpte inte det och ångrade sig när han kom hem. Därför åkte vi dit och hör och häpna det fanns kvar! Han var glad som en barnunge när han kom ut.

Dyrt var det men nu ville han så gärna och inte åka hem en gång till utan det. Få höra det hela tiden hemma. Nej nej, nu är det i hans ägo.Ni får se när ni kommer någon gång.Hoppas det är bättre väder till nästa helg.Hur var det vi sa? Ändrade vi till fredag eller hur gjorde vi?Jag är så vimsig det blir för mycket ibland.

2010-04-02 @ 13:43:14
Postat av: Anita Lindman

Har du tagit bort alla bilder idag. Det finns inte någon nu. Varför?

2010-04-03 @ 21:51:46
Postat av: Anita Lindman

Vad sysslar ni med där nere. Inget nytt att läsa eller kika på! Skärp er!

2010-04-04 @ 21:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0