Onsdag kväll efter lång o hård dag.

Vi började med deklarationer, andra papper att åtgärda, räkningar m m. Det tog hela förmiddagen, det var också en massa samtal om saker som hade blivit fel. Vi 12-tiden hade jag en huvudvärk som inte var av denna världen, jag som aldrig har ont i huvudet. Men vi fortsatte med att greja upp, handla m m. Därefter hade jag tänkt väva. Men det kunde jag glömma, nu var hela jag bara ett stort illamående huvud så jag lade mig i stället och somnade tvärt, sov i två timmar, nu är det borta.



En del positivt har det ändå varit. Se här, jättesöta syskonen Karlsson!



Söta musöron på björkarna!



Klara med all pappersexercis, får en liten tusing tillbaka.



Här råder stark vänskap!



Våra kära pojkar har full koll påtekniken, här är det Skype som gäller.

Nu gäller bastu.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas att ni har det bra o att vi ses snart. Novalie längtar redan till sommaren o (förhoppningsvis) bad i poolen hos er. :) Kram

2010-04-29 @ 20:23:43
URL: http://familjen.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0