Dessa teknikens under

nu har den stora datorn lagt av igen och Robban kan inte komma förrän i morgon. Det går i och för sig bra att blogga här med men jag har ju alla foton ligger i den andre.
Vi åkte till Tidan idag för att köpa grönsaker. St Hedarne står ju alltid där och säljer och de har både bra och billiga grönsaker, rotfrukter m m.
Jag kan lova att shabby chic slagit igenom på de stora loppmarknaderna. Det tråkiga är dock priserna, för de har stigit rätt igenom taket. Vi handlar ju i alla fall inte, har nog med att sälja av allt vi redan har.
Tack för alla goa kommentarer. Sandra! Jag ska väva en matta åt dig men jag använder inte längre trasor från kläder utan enbart från lakan, påslakan m m. Mina händer börja bli slitna och jag klarar inte att klippa trasor utan får riva dem, då är det tacksamt med stora rejäla lakan.
Grattiskrama Thilo från oss :) :).
Kram till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0