Dan före doppardan´!

-20 gr, vart i hela friden skall det här ta vägen?

I alla fall så hade jag rätt! Det var julafton igår - jag fick massor med julklappar, se här:



En genomtrött liten unge kom hem-hem!



Skjutsad av snälle Simon på grund av



den här julklappen som var svår att ta med på en buss!



Och så några julklappar till, vackra saker i betong + silverkulor som jag älskar!

Resan gick bra för dem, inte mycket trafik och skapligt väglag. När Josse och Robert kommit fram i kväll ska jag inte nojá ett dugg mer förrän på söndag :)

Joy har gjort sig en kalender för år 2011, helt underbar!



Omslaget, tyvärr lite svårt att se med kameraögon.



Helt underbara bilder och collage!



Återkommer under dagen om jag inte fryser ihjäl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0