En stor varm lyckönskning


till Karolina och Andras Magnusson, som efter sitt vackra bröllop augusti -09, ska bli föräldrar juni-11. Åh, vad glad jag är och hur mycket jag önskar er lycka till!
Det blir faktiskt mitt första syskonbarn! Ingen kan säga att jag är bortskämd med annat än egna barn och barnbarn "ler lyckligt".
En av älsklingarna åkte tyvärr hem idag efter idogt kämpande med virknålen :)).



Jag ska absolut inte visa mer bilder som kan avslöja vad det här ska bli! Men vi har haft några fina-fina dygn med våran egen Mimmi!! Tack och ge Jenny, Robin, Nellie, Joel, Lotta, Fredrik, Linda, Annelie och Micke en stor kram från oss!!!
Joy! Det kommer att gå så bra och vi ses om knappt två veckor.
Mycket love!


Kommentarer
Postat av: Joysan

Hej min fina mamma! Jag sitter i mitt fönster, kramas med Daisy och förbereder mig mentalt för morgondagen. Jag vet att det kommer bli bra när jag väl är på plats :). Love you. Puss & kram

2010-12-10 @ 01:39:49
URL: http://minipiglet.blogspot.com
Postat av: Mirijam

Tusen tack för all hjälp! Jag har kommit en bit nu :)

Jag älskar er till max! och lite till! :)

Och tack än en gång för att jag har fått spendera lite tid med er! PUSSAR och KRAMAR i stora lass!!

2010-12-10 @ 10:34:01
Postat av: Carolina

Tack moster för lyckönskningen :-)

2010-12-10 @ 15:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0