God morgon tisdag mellandag!

Alltså jag har sovit som en död i natt. Legat helt stilla och sovit ca  8 timmar och 30 min.

Känns nästan som om jag behövde det för bihålorna har hållit sig lugna. Kroppen kanske vann slaget ? :))

Om det nu är någon klökmagad, läs inte mer, men kom gärna igen när äcklet är borta :))

Douglas är ju alltså en X-innekatt. Och innekatter har alltid en låda  dom gör ifrån sig i  och den får då den snälla matten fixa så den alltid är ren, annars går innekatter någonannanstans, inte så trevligt. I alla fall så har vi hållit Douglas ren genom att byta hela kitet, hela tiden. Men det blir ju ganska dyrt också!
Då fick Kattmormor en idé: Kanske man kunde lura elverksdirektörer på några spänn?
Sagt och gjort: jag rensar numera Douglas låda försiktig och lägger resulatet i ett REKLAMBL, viker ihop till ett litet paket, stoppar paketet i brasan. Borta! Det luktar inte ens för vi har bra kattsand.
et kallar jag återvinning på hög nivå. Och som en bra biprodukt: vi blir av med förhatliga reklamblad!

Dessutom i Indien tex eldar dom alltid med torkad koblaja!

Nu kan ni komma fram, nu är äcklet över för den här gången.

Och goa är dom




Alla tre och jag har bestämt att jag ska aldrig mer vara utan djur, hur ..... gammal jag än blir!
Och absolut inte heller barn, jag såg ju på tv igår hur man gör och jag är ju inte ens 70 än! Det skulle bli rena rama tonårsfödseln jämför med hon i tv :))

Nej, det får noga vara, jag håller mig till att lura elverksdirektörer max!

Ny läsare och kommentator: Hej Tina hjärtinnerligen välkommen och självklart alla ni andra!
Kramis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0