Käre maken

mår trots allt lite bättre nu. Låter han bli att sitta så är han ganska värkfri men det är ju lite svårt att sysselsätta sig gående och stående enbart :).
Jag är lite besviken idag. Har ingenting att läsa, de två sista böckerna från biblan var rena skräpet och dessutom är biblioteket stängt idag. Enligt min mening så borde ett bibliotek vara öppet 24 timmar om dygnet, det finns faktiskt fler läsomaner än jag :).
För att trösta mig gick jag ut på Adlibris, min favoritbokhandel på nätet och upptäcker till min stora förtjusning att Varg Gyllander  alldeles nyss kommit ut med den tredje boken i sin triologi. Men jag måste kolla med biblan först det är lite svårt att bara köpa och köpa böcker - det är liksom trångt i hyllorna redan!
Somliga linor brister, bok nr 1
Bara betydelsefulla dör, bok nr 2
Det som vilar på botten, bok nr 3.
Och jag måste vänta minst ett dygn :((


Kommentarer
Postat av: Varg Gyllander

Hej vad roligt att du tyckte om min senaste. Jag hittade fram till din blogg eftersom jag har en söktjänst kopplad till mitt namn. Dessvärre måste jag nog göra dig lite besviken eftersom " Det som vilar på botten" inte kommer förrän i mars. Men om du mejlar mig din adress så skickar jag ett ex när den är tryckt. (eller ljudbok om du hellre vill ha det)

Glada läsare ska man vara rädd om.

Vänligen

Varg Gyllander

2010-12-06 @ 11:49:22
URL: http://www.varggyllande.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0