Nu ..........!!!

Jag har setat i telefon i exakt 25 minuter och tragglat med samma försäljare som igår och ungefär lika länge som igår och jag säger gång på gång: Vi ska inte ha detta, när tidigare abonnemang går ut i januari så ska vi INTE förnya det. Vad är svårt att fatta i de orden? Det slutade när jag trodde att han fattat, så säger han god jul och gott nytt år då skickar jag över säkerhetsbrickor och inbetalningskort! Så lägger han på luren! Där står jag med luren i handen och känner mig som en bomb.
Käre maken påpekar dock att det inte finns något skriftligt och att jag klart och tydligt sagt ifrån. Okej, jag får väl hoppas att det är så.
I hela mitt liv har jag tyckt intensivt illa om alla typer av hemförsäljning som man blir påtvingad. Alltså någon ringer på dörren eller ringer upp på telefon. Jag vill handla när JAG vill! punkt slut! Det är faktiskt integritetskränkande när någon pockar på att man ska köpa något man själv inte ens hunnit tänka på!!!
Fy vad negativ jag låter nu, skäms! Det måste bero på förkylningen och att jag längtar så efter mina nära och kära :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0