Så glad jag blev över

dottersonen Robins kommentar idag! Tack älskade Robin och roligt att du läser min blogg! Krama om Hanna en extra gång från mig och morfar.

Vi gjorde en kort repa till stan idag igen för att handla lite som vi glömde igår. Eftersom käre maken bara kan sitta korta sträckor så blir det i stället lite fler "åka ut och åka" i närområdet. Handlade snöre på Ö&B som jag ska virka av :)).

Gjorde några besök på favvo-bloggarna som vanligt, men idag blev jag lite ledsen. Jag hade en blogg med på de 7 bästa-listan, DEN HÄR, Peppar-fi Linn, från Finland. Att jag hittade den från början beror ju på intresse för en liknande situation som jag själv och min dotter två varit med om, för tidig förlossning, barn på prematuravdelningen och allt vad det medför.
I alla fall tycker jag om att läsa den här bloggen och blev jätteglad för att hon fick pris som årets bloggare, det är hon väl värd. Så skriver hon idag och berättar om negativa kommentarer hon får och då undrar jag: varför besvära sig med att kritisera och håna någon? Det är väl så enkelt som aldrig det, gå inte ut och läs en blogg man inte gillar!!  Det måste väl ändå vara ren elakhet när man tar sig tid att skriva och kritisera?

Alla kan ju inte gilla allt och alla! Men! den här tror jag faktiskt att alla skulle gilla om den bara såldes över hela Sverige: världens godaste yoghurt: Hjordnära!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0