Så var då åter dan före dan

och mina ögon mer hoppfullt. Nu äntligen går vi mot ljusare tider, äntligen är december och november slut. Jag är inte höstdeppig, men jag har banne mig fullt sjå att hålla deppigheten stången när det börjar närma sig första november :).
I går stod jag på benen i stort sett hela dagen vilket medförde ett tröttande men roligt besök i favoritaffären:



Kampes Ullspinneri, Lovvika, ljusveke m m + stickor nr 10.



Ljusveket var verkligen inte välhärvat! Nu har vi hållit på i över 4 timmar det känns nästan omöjligt att reda upp det.



Men med god hjälp så går det; käre maken, Camilla Grebe och Åsa Träff med boken bittrare än döden! Inte så roligt läsning om kvinnovåld, men viktigt att veta.
Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0