Söndagmorgon

och hela världen är så vit, så vit. Ändå har inte vi särskilt mycket snö, ca 10 cm kanske, jag tycker det räcker bra.
Och duktiga Elisas gick vidare direkt, det kommer att bli spännande nästa helg :)

En av mina favoritbloggar har startat en utlottning idag, ett fint kuddfodral:


Där måste jag ju vara med och ta i alla fall två lotter. Se HÄR

Så har jag gått här och trott att jag deltog i en utlottning till, nämligen hos Birgitta i bloggen Utsikt från vävstugan, hon lottar ut julklappar. När jag sedan kollar min egen blogg visar det sig att jag troligen gjort alla tempon men glömt att spara och publicera. Jag gör ett nytt försök HÄR. Dessutom har jag krånglat till alltihop rejält med att e-posta kommentaren i stället för att skriva i kommentarsfältet. (Jag ska nog inte blogga när jag är nyvaken :) )

Hur som, två nya adresser till Astrid och kanske en liten vinst till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0