Stackars alla de som måste flyga!

Det nog så besvärligt att ta sig fram här nere på jorden! Ändå har vi ju världens bästa snöröjning, goa grannen Lennart Persson. Utan honom skulle vi inte kunna bo kvar här, vi skulle aldrig orka handskotta 350 enskild väg, det är ju knapp vi orkar skotta stigar till vedbon och växthuset.

Idag florerar förkylningen för fullt, det är bara att finna sig och vila lite mer. Det lär bli jul ändå.
Annelie och Micke kom i alla fall hem ordentligt, skönt.

Idag kan vi fira Harald, som fyller 38 år: Hipp hipp Hurra från oss i Levsäng! Foto kommer senare för käre maken har städat bort externa hårddisken, jag får vackert vänta tills han kommer från jobbet. :(
Återkommer!

Har sovit flera gånger idag, takdroppet är kvar men mjölksyran i kroppen är borta. Förhoppningsvis därför att jag börjar friskna till. Så fick vi det sorgsna beskedet idag att en vän gått bort. Det är så tråkigt för familjen, de som blir lämnade kvar att sakna och sörja, make, barn och barnbarn.

Ikväll blir det tv för hela slanten. Först Ernst, han är riktig diktator här :), därefter en ny serie skriven av Viveca Sten och jag blir jätteglad för jag har precis läst böckerna!! Det brukar ofta vara tvärtom annars och jag gillar att läsa historien först, därefter se eventuella filmer. Jag har ju sparat lite godbitar till helgerna - vi har alltså inte sett Stig Larsson-serien, ingen alls, men jag har läst böckerna x 2.
Ha det bra! Kramis!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Grattis till din vinst hos mej.

Maila namn och adress till mej

Mvh

/Maggan

2010-12-20 @ 20:05:50
URL: http://www.vindsromantik.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0