19 timmar sedan

jag satt vid datorn (ialla fall bloggen) senast. Fredag kväll firade vi med Joy o Simon och god mat. Vi firade Joys 24-årsdag, i år med små hemmagjorda presenter och en dags mys i Skövde. Lördag firade vi Mikaela och det var fantastiskt. Hon hade precis lärt sig säga "wohw" och sade det om varenda liten sak hon fick.

 

Fredag kväll  Let´s Dance, Valborg är otroligt intresserad av dans.

       







     


Så här är lördagens skörd: Joy o Simon samt Egon (söt) när vi fikade gott i Skövde, istappar på Persons hus när vi hälsade på Roger o Therese (som hade fixat Pippifilmer till Mikaela) och därefter Mikaela som öppnar paket, sätter sig och kollar på Pippi samt visar sitt rum. Sista bilden är Elvis och Jenna.

Söndag med härlig alla hjärtans frukost, vi fick en jättefin present av Joy o Simon, (visar när foto tagits) därefter rusade hela familjen iväg och träffade resten av hela släkten för att bese en blivande Färjestadspelare:

 

     
Det skulle ha varit fyra miniatyrer, men jag o teknik!!!

I alla fall så vann Rasmus lag med 14 - 3 i en mycket rafflande match, han gjorde minst två mål och fick starka ovationer av publiken.

Därefter hem och åt alla hjärtans lunch tillsammans med Veronica, Jari, Jonatan, Tim, Joy, Simon och Sebastian.

    



Söndagen slutar ju på det vanliga tragiska sättet; alla åker hem!
Och vi är kvar.
Men så är det ju att vara pensionär. Det är bara att trösta sig med boken: "mitt liv som Bert".

Jag glömde: jag köpte en ipod i lördags och har tillbringat varje ledig stund hela helgen framför datorn för att lära mig att ladda hem böcker. Tror ni kära vänner att jag lyckats?
Anita! Snälla Anita! Lär mig ladda hem böcker! Alltså mot betalning för böckerna, vad trodde ni om mig?

Kram

Kommentarer
Postat av: Joysan

Åh vilken härligt inlägg och vilken fin sammanfattning av helgen <3...Jag längtar hem redan...Väglaget var hemskt. Var det inte dimma så var dte tokhalt. Mne nu är vi i säkert förvar hemma i lyan :-). Hörs imorgon! Puss & Kram

2010-02-14 @ 21:25:50
URL: http://joysan.blogg.se/
Postat av: Anita Lindman

Ladda hem böcker på nätet har jag aldrig gjort.För dyrt för mig. Det har jag lånat av A-Ks de har hur många som helst, resten har jag kört in på biblioteket i Skövde.Helt gratis, otroligt men så är det.Sommarprat har vi ( Markus och jag) laddat från nätet jätte kul att lyssna på dom man är intresserad av.Musiken är då inte med som spelas när sommarprogrammet sänds i radion.Likabra att slippa.

2010-02-14 @ 22:50:54
Postat av: Joysan

Hej fina du :-)...Jag lånade lite bilder av dig till min lilla blogg :-) Kram

2010-02-15 @ 01:19:46
URL: http://joysan.blogg.se/
Postat av: Mirijam

Mormor! Förutom att du har en blogg - och inte jag, så har du nu även en IPOD! - och inte jag! Vad hände med att du var över 60 och jag endast 20?!

Du är inte bara världens bästa mormor, utan också världens Coolaste mormor :)

Pussar och kramar!

2010-02-15 @ 21:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0