En skadad sonson

snöras från tak, jättekladdigt med all snömodd mm är dagens aktuella händelser.
Egon somnade framför Let´s Dance som vanligt, men fick ett abrupt uppvaknande när taket började mullra. Det var snön som gav sig av från halva taket:





tillsammans med hängrännor, istappar m m.



En bandyklubba i pannan förorsakar mycket stort blodflöde men ändå har han klarat sig ganska bra.

En tanke på Mimmi som jobbar 8-20 idag, en tanke på Joy som sliter med den sista LIA-rapporten före slutbetyg, en tanke på Annelie som sliter sig halvt fördärvad med stor gård och stor familj, en tanke på min Suz som skaffat ett USB-minne till mig, fulladdat med kanonböcker, en tanke till Anna-Karin som åker tjejvasan ídag tror jag samt självklart tankar på alla nära och kära och en förhoppning om att det inte blir någon tsunami utanför Chile.
Kram

Kommentarer
Postat av: Mirijam

Gud så glad jag blir varje gång jag får läsa i din blogg! Dock inte så glad just över det här inlägget :/ - hoppas allt löser sig med taket och att inget mer trillar in :( - men Så himla glad över alla andra inlägg!

Vi ses den 15 mars! Puss och kram!

2010-02-28 @ 19:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0