Hipp, hipp, Hurra!

Vi har många att fira idag! Men jag börjar med den yngsta : Vårat söta charmtroll Mikaela, som fyller  2 år idag!!

 Här ligger hon i mormors famn för nästan exakt två år sedan.

Nästa stora Grattiskram till en mycket kär vän: Lilian 28 år idag.

Så ännu en kär vän: Ingemar, en ung man på 68 år, här kommer din grattiskram!
Din härliga hustru, Anita, 38 år den 6 februari får en dubbelkram därför att jag missade henne den 6:e.

Bilder får komma när jag fått tillstånd.

En annan grej som hände igår, Egon fick en present på posten:



Exakt det ni misstänker! En spikmatta. Han provar precis allt för att minska ned värken i ryggen.
Nu ska jag träna, därefter en skön stund i bastun, sedan det vanliga: hänga all veckans tvätt i varm bastu.
Kram


Kommentarer
Postat av: Anita Lindman

Tack snälla för de orden det värmer. Fira ja varför det vi närmar oss graven med stormsteg. Har städat mitt linneskåp och mina sylådor uj jag behöver hundra år till för att göra allt färdigt som jag har påbörjat eller tankar på att göra Hur ska jag hinna och hur ska jag orka? Nu ska jag lägga mig och läsa i min bok. Godnatt vi hörs.

2010-02-09 @ 23:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0