Jag känner

nästan lite cellskräck, jättelika snöhögar blockerar både utsikten från fönstret och tre av våra fyra utgångar. Och nu har det börjat regna!
Mimmi har åkt hem idag på morgonen, Rebecca sover. Vi hade till slut en jättehärlig kväll med mycket skratt och gråt. Jag tror det hjälper att både skratta och gråta. Underbara ungar, tack för att ni finns och för alla sköna och roliga stunder vi haft tillsammans.
I går kväll gjorde Rebecca en hemsk grimas och fotade sig själv. Mimmi blev helt chockad över hur man kan vrida till sin näsa varpå vi var tvungna att prova allihop. Gissa att det skrattades. Sen hade Becca köpt en chokladboll till själv och ett Kinderägg till Mimmi. Kom på tåget, tvärsomnade och råkade sätta sig på påsen med godsakerna. Det blev ett platt Kinderägg och en ännu plattare chokladboll.



Starten.

   

Ingen av oss lyckades med att vrida näsan, vi vred bara munnen.


Platt som pannkaka.



Men saken inuti var hel och ägget gick att äta.

Nu väntar dusch och städning. Fel, städning och dusch är nog bättre.


Kommentarer
Postat av: Joysan

Hahaha, gud vad söta ni är och fy farao vad jag längtar hem! Har suttit och pratat med regionschef även idag för de nya papprena jag fick gjorde att jag fick ren panik. Jag satt och försökte lista ut alla siffror och olika kolumner själv, men till slut fick jag helt enkelt ringa och be om hjälp för det var siffror både högt och lågt och allt stod på engelska. Dessutom har de ändrat utseende på alltihop så jag förstod ju inget :-(...Skönt att ta ett avbrott från alla siffror och kika in i min fina mamams blogg...då komme rjag ivf lite närmare hemma-hemma :-)...Ge Beccis en bamsekram från mej! Puss

2010-02-26 @ 12:09:52
URL: http://joysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0