Rolig e-post idag!

Årskrönikan har kommit i korrektur, den ser ut att bli bra.
Annat mindre roligt är att det ska komma ett par dm snö till och då blir det att skotta tak igen och Egon har väldigt ont i ryggen.
För ett år sedan idag var det -5 gr kallt, pyttelite snö, veckodagen var onsdag och vi badade bastu med brunbrända Mimmi o Frank som varit hemma från Thailand ett dygn.
Nu har jag letat flera timmar, har inte en enda bild av Frank i datorn, inte av deras resa heller. Dessutom har du inte rapporterat från bröllpet! Mirijam! Hur gick ditt tal?

Jag hade tänkt ta bort julpyntet från altanen i samband med alla hjärtans dag. Det har naturligtvis inte blivit av, som vanligt.

   

Vi är nog dom enda i hela Sverige som har julpyntat den 18 februari



Lite smårolig är den här novemberkaktusen som Joy fick i tackpresent när hon och en kompis hade hållit en kurs för pensionärer i Studieförbundets regi. Ämnet var: Lär dig använda din mobil.
Tanterna tackade så mycket för en bra kurs och talade sedan om att dom i alla fall inte mindes ett dugg!

Kommentarer
Postat av: Mirijam

Åh! Tänk om det ändå hade varit så i år med! - Thailand i en månad - åh så underbart det var! och sedan på det få resa runt och hälsa på hos er, hos mamma och slutligen hos svärmor och svärfar :)

Bröllopet var Jättefint! Mitt lilla föredrag gick sådär...brudparet var nöjda och alla andra verkade tycka att det var roligt - men jag var enormt nervös och det märktes! - iaf av alla dem som kände mig på bröllopet - dvs. i stort sett alla! men men, så länge som brudparet blev glada så :)

2010-02-20 @ 12:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0