Våran Basse

har varit hemma ikväll och ätit med oss. Sebastian, 22 år, en suverän kille, kom till oss när han var 14 år och vi har bara haft så mycket glädje av honom, så det är helt otroligt. När han flyttade hemifrån för drygt ett år sedan var jag verkligen ledsen. Tyckte att vi blev så ensamma, alla hade nu flyttat hemifrån! Men så är ju livet och efter ett tag så fungerar det också. Desto roligare är det när de kommer hem och hälsar på och det är faktiskt någon varje helg.



Basse och Valborg för några år sedan.



Basse ikväll!
Fullfjädrad långtradarchafför! Jobbar i stort sett jämt. En så väldigt BRA människa, skulle aldrig svika varken oss eller någon annan.



Här är bilden från Skövde som jag råkade tappa förut. Be mig inte förklara varför jag "tappar" bilder, jag är bara glad när jag "hittar" dom igen!
Kramis

Ps  Vi åt lax späckad med getost och turkisk yoghurt till en härlig sallad med ruccola, färsk ingefära, rårivna rotsaker, vitlök m m. Jättegott!
Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0