Bilder?

Vi fryser och fryser, värmepumpen fungerar inte och det är konstant runt 20- ute.  Jag sitter inlindad i en filt och kom på att träna detta med foton. Lyckades lägga in i pc:n, stort grattis till mig, och nu ska jag pröva att få in bilder i bloggen. Joy skulle egentligen ha visat mig men vi glömde nog bort den biten bara för att jag är så trög med datorer, kameror, mobiler och alla andra tekniska underverk som jag bara glömmer bort hur man använder.
??????. Nix, det gick inte alls, jag får återkomma efter support.

Kommentarer
Postat av: Joysan

Titta... :-)...Du är ju inte alls trög med datorer för du fixade ju att lägga in bilderna i datorn. Och att lägga upp dem i bloggen är inte alls svårt...jag ringer dig bums så kan du skriva en checklista på det :-)...Love yóu! Puss

2010-01-10 @ 15:56:46
URL: http://joysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0