Dessa teknikens under

är definitivt inte gjorda för sådana användare som jag. Igår var jag så glad för jag hade lyckats att samla all 20 krönikeartiklarna i två mappar. Så skickade jag iväg dem till tryckeriet, får tillbaka alltsammans med en förklaring att Outlook Express interna säkerhetssystem har stoppat sändningen. Och jag hittar banne mig ingenstans i datorn där jag kan se inställningen till detta. Så fick jag sitta och skicka en och en i alla fall, precis som förr om åren. Blä!

Vi har tränat idag, gick jättebra och känns bra. Nu ska vi handla till fredagsmys med Josse, katten Valborg och hunden Molly.

.

Hon har sin korg på tvättmaskinen, gillar att bli vaggad till sömns av centrifugen.



Hunden Molly och jag är osams idag. Hon kan absolut inte acceptera att jag vill ha ledningen. Hon tror att hon själv är mer kompetent än jag (på att leda henne alltså).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0