Lördag kväll

och det blir lite extra god mat: Sjötunga Walewska á la Levsäng tillsammans med en flaska gott vitt vin.
Idag har vi varit i Skövde och köpt födelsedagspresenter till Roger o Therese + en bukett tulpaner. Det är härligt att börja se tulpaner och höra talgoxens vårsång och se hur ljuset återvänder. Sedan blev det äntligen stora kramen med mina kära pojkar och givetvis också min son och sonhustru.
Dock glömde jag kameran men här kommer tidigare bilder:



Min son Roger



Min sonhustru Therese  (ser ni att de har lite underlig munställning båda två?)



David och Rasmus på vår mjölkakärra och sist men inte minst hunden Lucky.


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0