Redan fredag igen!

Och jag missade torsdagens uppdatering, men det fanns goda skäl. 
Hela onsdagkvällen satt jag och Mimmi och pratade som vanligt, vi har alltid SÅ himla mycket att prata om, jag vet inte varifrån allt kommer.
Torsdag morgon, frukost med mys och levande ljus, därefter till tåget. Ett tåg som inte kom! 50 min försenat vilket innebar att Mimmi skulle missa sin tandläkartid och få betala dyrt för uteblivet besök. Vi bestämde oss snabbt för att ta bilen till Skövde, jag var orolig, väglaget var dåligt efter nattens snöfall och Mimmi erbjöd sig att köra. Men jag kände att detta måste jag vara vuxen nog (ha, ha) att ta ansvar för.
Det gick jättebra, strax före halv 11 var vi hemma igen och hann t o m luncha ihop före tåget till Stockholm.





Min älskade Mimmi, mitt fjärde barnbarn, min Annelies dotter, 21 år och fantastisk!

Kommentarer
Postat av: Mirijam

Ja, du räddade helt klart min tandläkarekonomi och dessutom mina tänder då du tog mig dit :) Men jag har förstått att det är sådant som Världens bästa mormor gör :)

Puss och kram! Vi hörs på söndag :)

2010-01-22 @ 10:11:03
Postat av: Joysan

Åååh...Heeeej Mimmi! :-)...Vad fin du är! Nu längtar jag hem ännu mer! Fats nu är ju du tillbaka i El Stockholmo...Måste ju för sjuttno se till att se snågon dag! Mamma: Jag försöker ringa hem...har läst det senaste inlägget :-(...Jag provar sen igen! Puss

2010-01-22 @ 14:30:01
URL: http://joysan.blogg.se/
Postat av: Mirijam

Oboy! -ses Ska vi göra...när, hur och var...det får framtiden utvisa ;)

2010-01-26 @ 20:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0