Se det snöar

igen ----. Käre maken har träningsvärk efter yogan igår, jag är bara glad för att det inte finns övervakningskameror i Korpens lokal. Det blir skönt att komma till gymmet idag, det kan man ju i alla fall.

Det är skönt att försöka leva i Nuet men det är också skönt att ha så mycket fina minnen.


Mimmi och Nellie har jag presenterat tidigare, nu är det dags för resten i den barnaskaran: Jenny 26 år längst upp till höger (mitt första barnbarn), Robin 24 år och Joel 8år. Självklart tycker ju jag att det är världens härligaste ungar tillsammans med övriga familjens barn.

       En glad liten stjärngosse som sjöng högt och rejält till skillnad mot sina ilskna deltagare i luciatåget. (Tyvärr har jag inte skannat in bilderna på hur dom surar och skriker.) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0