Sovit gott

och länge efter skönt bastubad i går kväll. Egon gör en helt underbart god äggröra till frukost på helgerna och så åt vi av mitt (hör och häpna) goda rågbröd. Tack Ewa L för det bästa brödrecept jag någonsin haft.

      Några bilder från växthuset, pelargonen fick jag av min pappa sommaren 2006, sedan dog både han och mamma våren 2007.
Så är det en favorit, hjärtan på tråd, en blomma man kan använda till precis allt. Jag dekorerar med den, har bundit brudbukett med den, gjort kransar och andra arrangemang med den. Så är den totalt lättskött, kräver inget mer än en pytteliten skvätt vatten någon gång i bland.

Kommentarer
Postat av: Joysan

Hihi...jag lyckas faktiskt döda mina hjärtan på tråd allt som oftast. Önskar att jag hade ärvt dina gröna fingrar. Hoppas ni har en toppensöndag. Vi ligger i soffan och är bakis...:-(...Blääää. Pusspuss

2010-01-24 @ 15:30:33
URL: http://joysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0