Supertekniska

jag har brottats med datorn hela förmiddagen för få in lite bilder från min mail! När jag till sist lyckades men två bilder så glömde jag omedelbart bort hur jag hade gjort! Det borde faktiskt vara förbjudet att vara så korkad.
Men efter ett kanonkul träningspass på sjukgymnastiken och en otroligt härlig stavgång i full sol och absolut klarblå himmel så har jag rensat bland de grå och kan gå till anfall igen.

         

Ser ni pyttelilla vita pricken på kortet i mitten? Det är månen!
Egon är ute och plockar fram våra längdskidor, de åker för fullt på kanalen och vi blev så sugna.
Kramis

Kommentarer
Postat av: Mirijam

Dte är så vackert hemma hos er :) -och på många andra platser i världen med, men hos er så finns ju ni :)

Åk så mycket skidor ni bara kan! - jag ska med göra det...någon gång framöver ;)

2010-01-26 @ 11:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0