Uppe med tuppen!

Det behöver städas på alla håll och fronter. Dessutom har vi lovats regn och åska här. Då blir en städdag väldigt bra. Så har jag ju många minnen att suga på som hjälp till att städningen går som en dans.
I går em fick vi hem vårt kära ekipage: bil + husvagn. Roger och Therese hade haft det jättebra och husvagnen var de nöjda med.
Så var kära Lilian här med en jobbarkompis och då skämdes jag faktiskt över mitt ostädade hem. Men jag har problem med värmen, orkar knappt röra mig.
Vi åt i alla fall middag med våra kära eftersläntrare innan de startade återgången till Nyköping. Det är så skönt att några kommer lite före och andra åker hem lite efter. Då hinner man alla mycket bättre.


Mina kära! Robin med flickvän Hanna längst upp, så titta Joel fram bakom Frank, Mirijam och Jenny. Lilla Nellie har viktigare saker för sig men hon är där i alla fall.



Här är hon mer närvarande och fick prova en tärnbukett.



Eftersläntrare som återkommer på fredag när vi har åkt på semester.

Återkommer. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0