Ännu en solig sommarmorgon.

Det är något jag älskat i hela mitt långa liv, tidiga soliga sommarmorgnar. Tyvärr tar åldern ut sin rätt numera och jag vaknar inte längre särskilt tidigt. Men man får njuta av det ändå.
Tack älskade döttrar för fina kommentarer, jag blir så himla glad då.
Nu ska jag fortsätta i galenskapen Loppisen och göra i ordning långbordet käre maken fixat. Därefter bära ut ännu mera grejor.
Kan någon förklara hur man kan ha varit så korkad och bara handlat hem? På 32 år blir det väldigt mycket eftersom vi aldrig slänger något. Det kan ju vara en BRAHA-grej!

       

Snacka om BRAHA-grejor!!!                             Det här trädet skulle inte klara sig ute på vintern, men vi råkade glömma bort det och så stod det strax översnöat i sin kruka. Men överlevde helt uppenbart. Det var här i taklöksrabatten som jag plockade en hel papperskasse full med bara eklöv!
Nu har sotaren varit här och jag ska gå ut i solen igen.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0