Den 30 juni 1924

kl 17.35 föddes min fina mamma.



Den här bilden är från maj 1936 vid hennes konfirmation. Några år senare,  januari 1943 träffade hon min pappa. Något år efter blev det förlovning och vigsel.
 November 1945 föddes jag, mars 1950 min bror Ove och juli 1957 min syster Ewa.

Det blev några sorgliga år när jag inte riktigt kom överens med min mamma men så blev de sista åren så mycket bättre. Och idag är jag tacksam över att jag hade mamma och att vi hade det bra tillsammans mestadels av tiden.
Det är mycket man lär sig med åren, bland annat att förstå sina föräldrar lite bättre. Och det hann jag i alla fall tala om för mamma och pappa.



Älskad och mycket saknad.
Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0