Nu är jag verkligen back again!

Klockan är 5, jag är vaken, jag bloggar o dricker kaffe före work!
Precis som jag alltid gjort förr i tiden. Förr räknas för snart 6 år sedan.

Tack Sandra! Jag vet faktiskt inte när JoS ska komma. Har för mig att de bara har några få dagars gemensam semester, vi får höras. Hälsa Novalie att bassängen börjar bli klar nu, om ett par dagar går det att bada.



Ville inte Thilo vara med på bild?

Idag är det student i Lidköping och vädret ser inte lovande ut. Men jag återkommer med rapport och bilder
senare under dagen.
Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nja, han var inne i sin värsta trots någonsin där. ;) När det än gick emot honom la han sig ner o skrek. :P Ja, vi får höras. Ska försöka hitta ett par dagar som S & J är lediga. Vi har ju semester hela sommaren vi o är inte så knussliga. ;)

2010-06-09 @ 16:16:00
URL: http://familjen5.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0