Ännu en dag är över.

Mimmi o jag åt frukost, pratade, jag sydde, hon dammsög. Så satt vi på trappen och gottade oss i vårsolens glans ända till Roger kom med pojkarna och Egon kom hem. Då for Mimmi och jag till Skövde (tandreglering igen) och därefter en pytteliten omväg till Mariestad. Jag hittade fler påskägg och Mimmi fler kaffekoppar! Gissa vem hon brås på?
Hem, åt Egons ljuvliga ärtsoppa och ikväll har vi överlämnat Mimmi till Stockholmståget och pojkarna till sin Mor o Far.
Joy har ringt och överlycklig över att vara tillbaka på sitt jobb igen.
Jag har inte lyssnat på några nyheter, inte tänkt på världens barn eller alla andra som har ett fruktansvärt liv. Jag måste ändå få glädja mig åt det som vi har och vår härliga familj. Världen blir ju varken bättre eller sämre för att jag inte kan glädjas över mitt liv och min familj. Däremot tillåter jag mig inte att glömma allt annat för någon längre tid, max någon dag.

         

Farmor med två sonsöner, far och son, Mimmi solar, Mimmi betalar tandreglering och Molly leker med pojkarna!

God natt, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Joysan

Åh så mysigt ni ser ut att ha haft det idag! Jag längtar till påsken nu :). Puss

2010-03-15 @ 23:23:14
URL: http://Minipiglet.blogspot.com
Postat av: Mirijam

Åh! Jag längtar tillbaka! Jag har ännu inte bokat någon ny tid eftersom min tandläkare inte kunde den dagen jag kunde :/ men, jag återkommer så fort jag får en tid :)

Ps. Glöm inte att kolla din mobil ibland mormor! Ds. :)

Pussar i tusen!

2010-03-17 @ 19:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0