Fredag kväll

och jag har återkommit levande hem. Har med mig Josefine och lilla taxen Hjärtat. Har hälsningar från en lycklig Molly som nu ska tränas som älghund och har fått en sambo som heter Heja! Vi får hälsa på henne så ofta vi vill och hon kommer att hälsa på Annelie och Micke varje fredag! Så bra det blev!
Stort grattis till David och Sandra! En alldeles ny liten son med kraftig röst och väldigt söt! Lycka till!
Eftersom jag liksom inte hunnit med att blogga så måste jag i efterhand gratulera också:
Barack Obama! En amerikansk president som lyckas inte bara med att bli den första mörkhyade presidenten i de forna slavstaterna utan också lyckas genomdriva en sjukvårdsreform som ALLA tidigare misslyckats med.
Så måste jag också gratulera Cookies ´N´Beans; de tre tjejerna som var med i Så ska det låta förra veckan, de har släppt sin första CD och den har på en vecka sålt över 3000 ex. Stort grattis, ni är fantastiskt bra!
Anita! Jag återkommer med en massa svar. Dock ej ang Roffe för det vet jag inte. Jag läste i tidningen att han flyttat hit. Jag har också hälsat alla och hur mår AnnaKarin? Vi kommer nog att ses i morgon när det är loppis överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0