God morgon!

Lördag och inatt övergår vi till sommartid. Hör hur härligt ordet låter: Sommartid!!
Tycker nog att Claudia skulle ha vunnit Let´s Dance, hon var otroligt bra i går.
Idag blir det CM med Josefine, därefter loppis i Fredsberg.
Den här veckan har det inte blivit mycket över att blogga eller fotografera. Barnen har jag ju bara sett kvällstid och knappt det för de är upptagna av skola och kompisar. Den jag har träffat mest har ju varit Jenny för hon har varit ledig i veckan.
I torsdag var jag med ute i ladugården när hon seminerade en kviga, men glömde kameran, vilket jag gjort hela veckan nästan.
Men när vi åkte ut på stan hade jag i alla fall kameran med och vi var på en helt otrolig trädgårdsrestaurang som hette Lilla K: s kök. Maten var närodlad, giftfri och kanongod. Grönsaker och rotsaker som var så otroligt välsmakande som man känna smaken flera timmar.











Utanför restaurangen låg denna underbara trädgård där man också kunde handla hur mycket som helst.
Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0