Loppis-söndag

med Robban och Josse. De letar efter byrå och skrivbord, helst i mörk ek. Hittade inget förrän de kom hem till Lövsäng, där fanns deras byrå! Dessutom hade dom köpt en ursnygg Amerika-koffert med adresslappar kvar sedan 1891 och 1920. Det fattades dock handtag men vi bytte jämt: Snygg grov tross till handtag hade jag och i gengäld fick jag Josses lilla frys! Bra byte.
Ikväll har vi hämtat Mimmi vid tåget och hunnit dricka the med smörgås innan Josse och Robert åkte tillbaka till Örebro.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Joysan

Åh! Sånna koffertar är snygga! Vad mysigt ni har haft det! Jag har minispa :). Men önskar att jag satt i bastun hemma-hemma :) puss

2010-03-14 @ 21:28:25
URL: http://Minipiglet.blogspot.com
Postat av: Anonym

Frysen levereras i mitten av maj vid något tillfälle har vi tänkt.. ska bara jobba på att tömma den.. MEN! en sak jag glömde tala om.. jag har tagit bort visa delar av inredningen... plasthandtagen, det var så svårt att få dom rena och fräscha när jag fick frysen så jag kastade dom. men frysen fryser på lika bra ändå :). Har nyss ätit supergod äggröra.. STORT mega tack!!! Kram

2010-03-15 @ 09:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0