Morgon med Vasaloppet!

Käre maken kallar det för ett vårtecken, jag tror att han börjar bli gammal: ser han inte alla de tusentals kubikmeter snö som jag ser?
Hur som så tyckte jag det var bra att Jessica gick vidare till Globen. På plats nummer två hade jag nog hellre velat ha Kalle Moraeus eller Pain of Salvation men man kan ju inte få allt här i världen. När vi ändå pratar tv så är jag totalt förstummad av att Stefan Sauk åkte ur Let´s Dance! Men jag har aldrig förstått mig på de här sympatirösterna, tycker att det i absolut första hand gäller själva dansen.
Nu letar vi skrivbord till Josse och Robert. Det fanns ett både snyggt, gammalt, slitet i mörk ek, på Erikshjälpen igår: 285 kronor men tyvärr sålt! Sånt är livet.
Basse var här i går kväll till Mollys stora glädje.

Vi åt givetvis gott och hade en trevlig stund.



Här är en som säker fysisk värme istället för social gemenskap.



En liten del av min nya änglasamling.



Den största och vackraste, gåva från familjen Berglund och inköpt så klart på Butik Östergården.

Nu ska vi åka till Tidan.

Kommentarer
Postat av: Joysan

Hoho...jag glömde ju säga grattis på namnsdagen förut...hihi...så grattis min fina mamma på namnsdagen och internationella kvinnodagen :-) Puss

2010-03-08 @ 13:55:29
URL: http://minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0