Precis nu

fick jag en helt oemotståndlig lust att åka på Loppis! Jag tror det är ditt fel Josse, för att du ringde och berättade om din målning! Jag kollade skrivbordet i Västervik, det var ju jättesnyggt. Det fanns ett liknande i Kalmar, också snyggt men dyrare.
Jag måste köpa mer lim idag, fattar inte ur mycket det går åt i dessa pysseltider. Så kom Anita med något riktigt fint i söndags, men det ska jag visa när jag fått upp det. 

Joys tv-bänk med lite "saker" jag målat. Dock ej sakerlådan. Rosorna fick hon av oss till examen, en helt otrolig färg, mörkt gammelrosa med mörk grädde. Jättevackra.

Återkommer efter loppis.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja du mormor, nu är skrivbord inhandlat, litet minus med grönt skin i bordet men det verkar inte vara några problem att byta.. Vi fick på köpet med en passande stol och även den var klädd i grönt men det ska det bli ändring på så fort jag hittat ett bra skinnimitation, ska köpa lite extra och klä in pennställ samt tidskriftsamlare i den där imitationen. Inte nog med detta så la jag ut robbans soffbord på blocket och den hämtas idag, såld för 300 kr. man kan säga att vi gått plus minus noll på detta. Om vi är nöjda? Oh ja vi är jätte nöjda.. Ännu lite som vi vill ändra och fixa (typ tjokistvn, gardin och matta) men i det stora hela är vi ganska nöjda faktiskt.

2010-03-18 @ 08:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0