Måndag morgon efter

en ganska aktiv söndag. Jag håller fortfarande på med evighetsjobbet -byta jord på blommor-har avverkat tre 50-l säckar blomjord och är långt ifrån färdig. Så knatar jag på med vävstugan. Plus lite annat. Vädret så där men det är ändå bättre än +5 gr, iskalla vindar och iskallt regn.
En stor kram till Ewa, Leffe och Yvonne för en genommysig kväll på vår altan. Jag är helt säker på att vi gemensamt skulle klara att styra världen. Eller, ja Sverige. Eller, ja i alla fall Levsäng. Nu fortsätter vi jaga kemikalier och gifter, jag sätter Joy på att jaga företag och kommuner, hon är bra på det.



Hemgång på nattakröken.







Löfsängsvävarnas hemvist och miljö! Hjärtligt välkomna på besök, hjärtligt välkomna som medlemmar, hjärtligt välkommen på provvävning.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0