Varm och regnig fredag.

Det doftar helt underbart av all hägg och fruktträd som står i blom. Dock är jag hårt drabbad av en av årstidens åkommor, kanske inte helt vanlig, jag har i alla fall aldrig varit med om det. Jag är humlebiten och har  en jätteblaffa som kliar så jag nästan blir tokig. Den är alltså ca 17 cm lång och 13-14 cm hög, stenhård, illande röd och vansinnig klåda. Känner mig dessutom febrik och allmänt sjuk. Jag får väl tänka mig för nästa gång jag slåss med en humla.
I går var det verkligen häcken full här. Dels jobbade Joy, Simon o jag i trädgården hela fm, dels var vi till butik Östergården och till Roger o Therese. Därefter handla, laga mat, äta middag. Det blev sen middag och som gäster kom LarsGöran o Majlis. Titt på loppisen, godkänt med beröm :)
Bilder kommer senare, jag är igång med lilla datorn just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0