Avslagen måndag morgon.

Jag blir alltid down när det blir fel i väv, målning etc. Blir som en tyngd över axlarna! Hur som så har jag rättat till felet på mönstret och skall iväg och rätta till väven i em. Målat, fixat färdigt en del skåp, hyllor, skålar, korgar, ljusstakar. Det får mig åtminstone att glömma väven och ha roligt en stund. :).



De här vackra naglarna har stuckit till Bali en sväng. Kommer nog tillbaka före jul och är troligen avskavda av sol och bad. I värsta fall av vulkanaska :(. Hoppas ni får en riktigt fin semester och får koppla bort den skrämmande hösten härhemma.

En stor eloge till Elisas och tummen upp för fortsättningen.
Återkommer!


Kommentarer
Postat av: Joysan

Hihi...M G T? Jag har suttit och försökt koppla ihop denna förkortning, men det går inte. Min galna tös? Mammas grymma tös? MaG onT? Mata Gärna Tuppen? Haha...nä...jag vet inte? Hoppas att ni har haft en bra kväll! Hörs imorgon! Puss & Kram

2010-11-02 @ 00:44:23
URL: http://www.minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0