Bonde söker fru,

absolut inget konstigt med det. Snarare självklart, vem vill inte älska och bli älskad? Sedd, uppskattad och omtyckt? Kan någon svara ett klart rungande NEJ till detta vill jag nog gärna höra skälen och se sanningshalten via lögndetektor!!
Att man sedan inte köper vilka kopior som helst för att få kärlek, uppskattning och cred, DET är en helt annan sak. Äkta vara är viktigt. Och då menar jag råvara. Ändå har jag ett par gånger i mitt liv köpt kopior, eller sagt ja till kopior. Jag förstod inte bättre, hade liksom inte minsta självkänsla eller självförtroende. Jag har säkert förlorat massor på detta, men jag har ändå i sista änden vunnit stort: Högvinsten: Mina älskade barn + En av de bästa människor som går i par skor, min käre make. Han är en så himla bra pappa så jag tror inte jag känner någon bättre. Och för honom spelar det ingen som helst roll vem som fött barnen till liv, vem som är mor eller far, vem som har fin titel eller ful titel, vem som äldre eller ung och vacker, han är en mycket fin människa med fel och brister; såsom vi flesta är. Men käre maken är verkligen BRA!


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0