En så otroligt vacker vinterdag

att jag nästan, men bara nästan, tycker om vinter och snö.
-10 gr, strålande sol, precis klarblå himmel och vindstilla:



Kolla vilka snörosor på altanfönstret!



En madonna fanns också i vårt gamla hus. Vi vet egentligen ingenting om den mer än att den fanns i lillstugan.
Jag vet faktiskt inte om jag tycker om den eller inte, men käre maken tycker om den.



Det absolut värsta jag vet på somrarna är flugor! Eftersom vi bor nära kohagar så har vi också besvär av mycket flugor som jag verkligen gör allt för att DÖDA!
Det enda bra med vintern trodde jag var: inga flugor, inga ormar, ingen åska.  Men efter att ha jagat den här hela dagen med flugsmälla så begriper även jag att det bara är att vänta på åskan och ormarna.

Så Dagens länk HÄR: http://ljuvligtlantligt.blogspot.com/

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0