Hemma igen

efter en ny tripp till Nyköping, denna gång medförande två små skåp som såldes. Så hade vi ju Joy med också! Josse o Robert åkte hem efter trevlig frukost i morse (läs kl 11.30) och Rebecca kom förhoppningsvis till tåget via en snäll brorsa (läs Roger) :))
Helgen har varit underbar, nästan alla har varit hemma och vi har pratat och skrattat. Men det är också mycket vi inte hunnit, tyvärr. Gå ut och gå exempelvis, den här dagen har varit ett rent under av blå himmel och sol. Men man får minnas i går, drömma om i morgon och leva idag! Tack mina kära för att ni finns kvar hos mig!
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Joysan

Jag äääälskar dig min fina mamma :-)

2010-11-07 @ 21:15:03
URL: http://www.minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0