Joy!

Nu tar du tag i Mia Törnblom igen och hör sedan. Du tänker alldeles för negativt om dig själv. M....G.....T- jätteenkelt: min gulletös! :))
Förra gången det var helmåne tvärvaknade jag kl ett på natten och var helt utsövd och helt säker att det var morgon. Sedan blev det ju bara hacksömn resten av natten och jag var dödstrött hela dagen. I natt har det varit likadant och nu säger dom på radion att det är jättemånga som är påverkade av månen och klarlagt att det sker fler olyckor m m när det är helmåne. Det där har jag ju alltid trott vara gammalt skrock :=D, jag är ju nämligen uppfostrad med min mammas gamla skrock. Gå inte under stegar m m. Om sådant vore sant skulle jag själv vara en synnerligen felaktig, konstig varelse - jag som är född fredagen den 13:e. (Fast det kanske jag är också fast ingen har sagt något? :))
Återkommer under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0