Kylig fredagmorgon med blå himmel!

Jag har tänt både vedspis och rörspis i vardagsrummet så snart kommer värmen att flöda. När Joy, Rebecca och Josefine är hemma gäller det att ha varmt i huset, de är frusna av sig. Själv sitter jag och dricker morgonkaffe vid datorn som vanligt, en mysig stund på dagen.
Jag har en del favoritbloggar som jag följer ofta, t e x Vår Sekelskiftesdröm, som är superbra, men också Charlotte Perellis blogg Ur min synvinkel. Jag som alltid tyckt illa om hur människor och tidningar behandlar kändisar, jag följer nu en kändisblogg, fniss!
Dock! För några veckor sedan så hade hon ett inlägg om Elisas och jag ville länka till det men kunde naturligtvis inte. Men nu när Joy hjälpt mig så får ni länken: klicka HÄR.

Nu när jag lärt mig så får ni även länken till Joys blogg : klicka HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0