Mulen söndagsmorgon

och våra kära åker hem:



efter en helt underbar helg! Tack alla mina nära och kära!!

Jag kom på att igår tog jag inte ett enda foto. men jag har fotot lite presenter idag som jag visar senare.

Och så fotade jag lite i fredags kväll direkt efter ankomst:



Tandborstning Linda.



Nellie!



Fredrik!



och Joel!

Sedan blev det sovdags för barn och pratdags för vuxna :)).

Lördag morgon-mysfrukost länge, därefter till Tibro för att visa Hemkompaniet, men igår tyckte jag inte att det var så mycket. Dessutom regnade det rejält, även inomhus, det stod hinkar överallt och taket droppade.
Hem, lagar mat-Annelie och Micke bjöd på rostbiff, jag gjorde sallader och käre maken potatissallad. Roger o Therese kom direkt från ishocky i Skara, Rasmus och David med. Så hade vi vårat familjemys, högt i tak, politiska debatter på hög nivå, information om studieresan till Irland, ordentligt snack om kungahusets vara eller inte vara! Ja, precis lika mysigt som vanligt i vår härliga familj!

Kära vännen Lilian kom ut en stund ensam, Kjell känner av att han är nyopererad och orkar inte så mycket. Håll ut Kjell, det kommer att bli bättre även om det är smärtsamt och långsamt. Snart är du bättre och vi är på väg till Falun på julmarknad!

Så planerar vi ju framtiden också:

Polly + Lexus= sant!! Vilka söta valpar det skulle bli! Enda problemet är vi behöver ungefär 20 valpar för det är så många uppbokade!

Nu ska jag baka smulpaj på Fars dag, ifall att det kommer hem fler barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0