Utmaningen dag 4.

Framtidsvisioner.

Jag vågar knappt tänka på min första och största vision nu när Nordkorea gett sig på Sydkorea igen. Det är så fasansfullt att man påbörjar krig 2010. Det känns som om mänskligheten tappar sin intelligens istället för att vidareutveckla den. Och i Sverige har man släppt mandat till nynazister!! Det är ju inte klokt, helt totalt galet!

OK.  Min första och största vision är nu och som alltid  FRED  på vår jord.

       Nästa vision är ju att vi återinför heder och moral i vårt samhälle.
 
       Att barn verkligen får HA sin rättigheter enligt FN:s barnkonvention.

       Att vi slutar blanda kemiska gifter i vår mat och slutar förgifta våra hav och vår natur.

       Dessutom är jag så ego så jag inget hellre vill än att mina barn, barnbarn och kommande barnbarnsbarn
       skall få ha ett riktigt bra liv.

       För min egen del kan jag inte ha så mycket visioner längre, bara önskemål om att få vara frisk, få uppleva
       många fler soluppgångar och annat vacker som naturen är så generös med.

     Men jag vill lära mig spela piano, :) och kan tänka mig att skriva åtminstone en bok. Det är faktiskt visioner 
      det också.

Ha en bra dag allihop!


Tack käre bror för ett bra tips, jag har varit in och kollat! Kramis    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0