Det första jag brukar göra

till morgonkaffet är att läsa min dotters blogg, jag är ödmjukt glad och stolt över alla mina barn
men när man tänker på Joys födelse och första år så blir jag också väldigt tacksam.
 Tacksam för att det gick så bra och tacksam för att hon är så bra, så duktig och har mycket hög eq trots den oerhört dåliga starten jag gav henne  :(



Och så har vinterns första snö kommit det är inte roligt. För tidigt och jag vill INTE ha en upprepning av förra vintern. Gärna snö men inte i massor.

I går kväll hade jag svårt att somna. Dels hade vi tittat på femman SOS Västkust, jag tycker det är intressant med program som handlar om räddningstjänst, sjukvård, förlossningar m m.


 Bäst är då de svenska programmen och jag är verkligen imponerad över hur duktig personal vi har inom akutsjukvård och räddningtjänst!!
Vi är stolta över dig Micke och dina kollegor!!!



Man måste vara mjuk och go´för att orka med att rädda livet på utsatta människor!

Blogglandia krånglar idag eller om det är Blogg.se. Det har hänt tidigare att inlägg försvunnit, men idag
försvinner det hela tiden medan jag skriver. Inte kul så jag avvaktar några timmar.
Ha det bra!




















































.
Läs gärna hennes blogg minipiglet.blogspot.com, särskilt kära syster yster idag.

Kommentarer
Postat av: Joysan

Hihi...men mamma då...du gav mig ju ingen dålig start! Det var ju bara jag som ville ut lite tidigare ;-)...Det är ju tack vare dig och pappa som jag tänker som jag gör och är som jag är :-). I love you!

2010-10-23 @ 00:56:05
URL: http://minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0