Fredagsmys!

Eliza Doolittle med Pack up, väldigt suggestiv. Tyvärr har Joy inte varit hemma på länge så jag har glömt hur man länkar You tube till bloggen. Jag, vet, jag är ledsen, förlåt!!! Men min "hårddisk" är faktiskt gammal och tekniken är ny :)).

Min kära syster med man och hund kom på besök idag, till vår stora glädje. Det är tyvärr inte ofta och vi kan inte skryta med att vi heller är "oftare".

Så har jag pratat med nästan alla mina barn i telefon, det gäller att försöka fira min  förstföddas kära make som fyller jämna år och bor i Visby. Det är inte alla gånger som logistiken fungerar mellan Arjeplog, Arbrå, Nyköping, Töreboda och Visby. Men nu ska Oskarshamn blanda sig i leken och då kanske vi kan få det att fungera :)).
Tack på förhand älskade Josse!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0